11th recording

Recorded 绮贞- 太阳. heheh

8 more days.=D

missed out some lyrics though.-.- it was after recorded umpteen times then i found out about it. but i dont careeeeeeeeeeeeeeeee. lazy to re-record and i am still having slight sorethroat.damn the pepper lunch.-.-

and Sisi, motivation!!JIAYOU!

AND I DONT KNOW WHY IT PREVIEWED 30 SECS ONLY.-.- It should be 2 minutes plus.maybe processing?-.-







太阳
词曲:陈绮贞

我胆小的对自己说

就是这样吗
我是你夜里的太阳
也是你影子里的悲伤
我问我这世界是否一如往常
需要我照耀你安息时光
你是我小心维护的梦
我疲倦的享受着
谁也无法代替的光芒
我是我一碰就碎的太阳
我热切地希望能在消失之前得到信仰

我胆小的对自己说就是这样吗
我是你眼里的太阳
也是你镜子里的骄傲
我问我这世界是否一如往常
需要我在拥挤午夜发光
你是我小心维护的梦
我疲倦的享受着
谁也无法代替的光芒

我是我一碰就碎的太阳
我热切地希望能在消失之前得到信仰


得到 得到 信仰。。。

edit: finally processed le. 2mins plus